Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pirkimo taisyklės

1. SĄVOKOS
1. Pirkimo pardavimo taisyklės – šios nuotolinės prekių pirkimo tai pardavimo sutarties, kuriomis nustatomos
Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo
ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu pardavimu www.detalesinternetu.lt
internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
2. Internetinė parduotuvė tai www. detalesinternetu.lt interneto tinklapyje esanti elektroninė parduotuvė,
kurioje Pirkėjas, prisiregistravęs ir neprisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti
Pardavėjo siūlomas prekes.
3. Pardavėjas tai IĮ Gerautus“, įregistruota ir veikianti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, registracijos Nr.
135795762, veikianti adresu Europos prospektas 122 Kaunas, LT-46351
4. Pirkėjas tai asmuo, atitinkantis šių Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2 punkte numatytus reikalavimus ir įsigijęs
prekių Internetinėje parduotuvėje.
5. Pirkimo – pardavimo sutartis tai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių pirkimo – pardavimo sutartis, kurią
sudaro prekių užsakymo paraiška, kurią Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Internetinę parduotuvę, ir Pirkimo
pardavimo taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir papildymais.
2. BENDROSIOS SĄLYGOS
1. Šia Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir pristatyti prekę Pirkėjui, o Pirkėjas
įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už ją nustatytą pinigų sumą bei atlyginti pristatymo išlaidas Pirkimo
pardavimo taisyklių numatytomis sąlygomis.
2. Pirkti internetinėje parduotuvėje www.detalesinternetu.lt turi teisę prisiregistravę bei neprisiregistravę prie
internetinės parduotuvės sistemos klientai, kurie yra:
1. Visi veiksnūs fiziniai asmenys (18 metų sulaukę asmenys), kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka.
2. fiziniai asmenys nuo 14 iki 18 metų amžiaus.
3. juridiniai asmenys.

3. Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2.2. punkte nurodyti nepilnamečiai asmenys turi teisę pirkti Internetinėje
parduotuvėje tik turėdami tėvų, įtėvių ar kitų įgaliotų asmenų sutikimą, išskyrus atvejus, kai šie asmenys
savarankiškai disponuoja savo uždarbiu ar asmeninėmis lėšomis.
4. Prekybos veikla internetinėje parduotuvėje yra vykdoma iš Lietuvos Respublikos teritorijos
5. Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu šios Pirkimo pardavimo taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
sudaryta Pirkimo pardavimo sutartimi ir abiems šalims yra privalomas teisinis dokumentas.
3. PIRKĖJO TEISĖS
1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje www.detalesinternetu.lt šių Pirkimo pardavimo
taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.
2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių Pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos internetinėje parduotuvėje,
pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo daikto
pristatymo Pirkėjui dienos Civilinio kodekso ir šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
3. Teisė atsisakyti sudarytos Pirkimo pardavimo sutarties netaikoma juridiniams asmenims ir jų įgaliotiems
atstovams.
4. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą internetinėje parduotuvėje www.detalesinternetu.lt, privalo sumokėti už prekes
ir priimti jas šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
2. Pirkėjas atsakingas už pateiktų duomenų tikslumą, jų atnaujinimą (pristaymo adresas, kontaktinis tel nr ir
pan).
3. Pirkėjas, naudodamasis internetinės parduotuvės www.detalesinternetu.lt paslaugomis, įsipareigoja laikytis
šių Pirkimo pardavimo taisyklių kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti
Lietuvos Respublikos teisės aktų.
5. PARDAVĖJO TEISĖS
1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią
pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas Internetinėje parduotuvėje.
2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia Pirkimo
pardavimo taisyklių 4 punkte nurodytus įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo
apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją.
3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto
nepranešęs Pirkėjui.
4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo
pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2 punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3
(tris) darbo dienas.
6. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse ir Internetinėje parduotuvėje nustatytomis
sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės www.detalesinternetu.lt
teikiamomis paslaugomis (registruotis internetinės parduotuvės sistemoje, sudaryti internetinėje
parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą, apmokėti užsakymą, išsiųsti užsakyme nurodytas
prekes).
2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Pirkimo pardavimo
taisyklių 9 punkte nurodytomis sąlygomis.
3. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką ar
kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis
panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už prekes sumokėtus pinigus per 5 (penkias)
darbo dienas, jeigu Pirkėjas buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už prekes.
7. PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
1. Pirkėjas gali pirkti prekes internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs internetinės parduotuvės sistemoje
internetiniu adresu www. detalesinternetu.lt, arba neužsiregistravęs internetinės parduotuvės sistemoje
pagal šiame tinklalapyje pateiktas Taisykles.
2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as)
prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį, nurodęs reikalaujamą informaciją užsakymo formoje bei
pasirinkęs mokėjimo būdą patvirtina užsakymą paspausdamas mygtuką „Užsakyti“.
3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma
Internetinės parduotuvės duomenų bazėje. Paskyrą internetinėje parduotuvėje sukūręs Pirkėjas turi
galimybę prisijungęs prie internetinės parduotuvės sistemos matyti pirkimo istoriją.
8. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI
1. Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės nurodomos kartu su jų pardavimo kaina. Prekių kainos
internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Pirkėjams – lojalumo
programos dalyviams prekių kainos rodomos jau su jiems pritaikyta nuolaida. Prekių pristatymo išlaidas
apmoka Pirkėjas, pasirinkęs konkretų prekių pristatymo būdą. Prekių pristatymo išlaidos nurodomos
eurais užsakymo formoje.
2. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes vienu iš šių būdų:
1. naudodamas elektroninę bankininkystę – kai išankstinis apmokėjimas atliekamas pasinaudojant Pirkėjo
naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjui, turinčiam elektroninės bankininkystės sutartį,
mokant už prekes šiuo būdu, elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo
apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią
Internetinės parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam
bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje;
2. naudodamas elektroninio atsiskaitymo sistema “PayPal”;

3. sumokėdamas už prekę prekės atsiėmimo metu – tai apmokėjimas, kai Pirkėjas atlieka apmokėjimą
kurjerių tarnybos darbuotojui, pristačiusiam prekę, arba Pirkėjui atvykus į Gerautus buveinę adresu
Europos pr 122 Kaunas.
3. Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių 9.1.2. punkte nurodytą pristatymo būdą, už užsakytas
prekes gali atsiskaityti tik Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2. punktuose nurodytais mokėjimo
būdais.
4. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2. punktuose numatytus mokėjimo būdus,
Pirkėjas įsipareigoja atlikti išankstinį apmokėjimą už prekes. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo
taisyklių 8.2.1 ir 8.2.2. punktuose nurodytus mokėjimo už prekes būdus, prekių siuntinys pradedamas
formuoti ir prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo mokėjimo įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą
dienos. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.3. punkte numatytą mokėjimo už prekes būdą,
prekių siuntinys pradedamas formuoti ir pristatymo terminas skaičiuojamas nuo Pirkėjo užsakymo gavimo
dienos.
5. Pardavėjas neatsako už mokėjimų pavedimų pagal šių Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1 punktą įvykdymą
ir laiku įskaitymą į Pardavėjo sąskaitą.
6. Pirkėjas apie užsakymo įvykdymo terminą informuojamas elektroniniu paštu.
9. PREKIŲ PRISTATYMAS
1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, paraiškoje privalo nurodyti:
1. prekių pristatymo vietą, kai prekė Pirkėjui pristatoma per kurjerių tarnybą;
2. Omniva.lt paštomatą, kai Pirkėjas nurodo, kad prekę atsiims nurodytame terminale;
3. IĮ Gerautus buveinėje adresu Europos pr. 122 Kaunas.
2. Kai Pirkėjas pasirenka prekes atsiimti Pirkimo pardavimo taisyklių 9.1.3. punkte nurodytu būdu, kai prekės
yra atsiunčiamos į IĮ Gerautus buveinę, Pirkėjas yra informuojamas SMS žinute. Jeigu Pirkėjas pasirenka
prekes atsiimti Pirkimo pardavimo taisyklių 9.1.2. punkte nurodytu būdu, kai prekės yra atsiunčiamos į jo
pasirinktą Omniva.lt paštomatą, Pirkėjas yra informuojamas SMS žinute su nurodytu kodu, kurį nurodęs
Omniva.lt paštomate Pirkėjas savarankiškai atsiima prekes iš terminalo, vadovaudamasis terminalo
instrukcija.
3. Pasirinkus kurjerių tarnybą, prekės įteikiamos užsakymo formoje nurodytam asmeniui. Tuo atveju, kai
nurodytas asmuo prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais
Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo
netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.
4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prieš pristatydamas prekes Pardavėjas arba jo
įgaliotas atstovas susisiekia su Pirkėju ir dar kartą patikslina pristatymo sąlygas (pristatymo vietą ir laiką,
prekes atsiimantį asmenį).

5. Prekės Pirkėjui pristatomos per vežėjo ir Pirkėjo individualiai susitartą terminą. Vežėjas su Pirkėju
susisiekia užsakymo formoje Pirkėjo pateiktu telefono numeriu. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų,
nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo Pirkėjo ir vežėjo
aptarto prekių pristatymo termino. Esant minėtoms aplinkybėms, vežėjas nedelsiant susisiekia su Pirkėju
ir iš naujo suderina prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
6. Pirkėjui išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių
pateikimo terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato prekių per prekės užsakyme nustatytą
terminą ir Šalys nesuderina papildomo termino prekių pristatymui, tokiu atveju Pirkėjas gali atsisakyti
prekių ar paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties ir susigrąžinti sumokėtus pinigus už prekes.
7. Visais atvejais Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą,
jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure
aplinkybių.
8. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos
perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą.
9. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę.
Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą
žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos
siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai
pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame
dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.
Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti
pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.
10. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS
1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme,
pateikiamame internetiniame tinklalapyje www. detalesinternetu.lt.
2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais
parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių.
3. Pardavėjas suteikia prekės kokybės garantiją, kurios terminas – 2 (dveji) metai,
4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims prekių kokybės garantijos nesuteikia, galioja teisės
aktuose nustatyta tokių prekių kokybės garantija.
5. Prekių garantinės priežiūros paslaugomis rūpinasi Pardavėjas, arba Pirkėjas yra nukreipiamas į prekių
garantinio aptarnavimo centrus.
6. Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių tinkamumo naudoti terminą,
Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė
tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

7. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas pagal Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio nustatytas
sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės
kaina, arba vienašališkai nutraukti sutartį.
11. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS DĖL NETINKAMOS KOKYBĖS
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis
Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001m. birželio 11 d.
nutarimu Nr. 697 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir Civiliniu kodeksu.
2. Pirkėjui grąžinant prekes Pirkimo pardavimo taisyklių 11.1 punkte nurodytu atveju, būtina laikytis šių sąlygų:
1. pageidautina kad grąžinama prekė būtų originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
3. grąžinama prekė turi būti švari;
4. grąžinamos prekės garantijos terminas neturi būti pasibaigęs;
5. pateikiamas rašytinis prašymas nurodant vieną pasirinktą pageidavimą iš galimų: nemokamai pašalinti
prekės trūkumus, nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai
prekės trūkumams sumažinti prekės kainą, vienašališkai nutraukti sutartį ir sugrąžinti už prekę sumokėtą
kainą;
6. pateikiamas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas (kasos kvitas, sąskaita faktūra, prekės priėmimą
patvirtinantis dokumentas).
3. Prekių pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar
trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka Pardavėjas, tuo atveju, jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose
prekėse nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Prekių
keitimo į kitą dydį, spalvą arba modelį atveju pakartotinis pristatymas yra nemokamas. Dėl pakartotinio
prekių pristatymo ar atsiėmimo Pirkėjas ir Pardavėjas susiderina elektroniniu paštu arba telefonu.
4. Pirkėjas, norėdamas grąžinamas prekes pakeisti kitomis prekėmis Pirkimo pardavimo taisyklių 12.2 punkte
internetinės parduotuvės sistemoje turi nurodyti norimas prekes bei priežastis, dėl kurių šios prekės yra
grąžinamos. Jeigu pakeistos prekės vertė yra didesnė nei grąžintos prekės vertė, Pirkėjas sumoka kainos
skirtumą vienu iš Pirkimo pardavimo taisyklių 8 skyriuje nurodytų būdų. Jeigu pakeistos prekės vertė yra
mažesnė nei grąžintos prekės vertė, Pardavėjas grąžina Pirkėjui kainų skirtumą.
12. PREKIŲ GRĄŽINIMAS DĖL SUTARTIES ATSISAKYMO
1. Pirkėjas – fizinis asmuo turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio
kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio
kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Pirkėjui – juridiniam asmeniui Pardavėjas tokios
teisės nesuteikia.
2. Pirkėjo teisė atsisakyti sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: paslaugų sutartims, pagal kurias
paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir

pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys sutartį; sutartims
dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios
gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai
pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms; sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo
laikas yra trumpas; sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra
netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; sutartims dėl supakuotų vaizdo ar
garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo; sutartims dėl
laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas Pirkėjui iš
anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.
3. Pirkėjas, Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytu atveju norėdamas grąžinti prekę, turi pateikti
aiškų savo sprendimą elektroninio pašto adresu eprekyba@gerautus.lt. Elektroninio laiško „Subject“
eilutėje Pirkėjas turi nurodyti prekių įsigijimo PVM sąskaitos – faktūros numerį ir prierašą „Grąžinamos
prekės“. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinančio dokumento (PVM sąskaitos – faktūros)
kopiją. (pateikiama kitos elektroninės parduotuvės prekių grąžinimo tvarka)
4. Pirkėjui grąžinant prekes po Pirkimo pardavimo sutarties nutraukimo, būtina laikytis šių sąlygų:
1. grąžinama prekė nebuvo naudojama;
2. grąžinama prekė nebuvo sugadinta;
3. grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, išskyrus pakuotės išvaizdos pakitimus, kurie
buvo būtini norint apžiūrėti prekę;
4. nuo grąžinamos prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės;
5. grąžinama prekė yra tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
6. grąžinama prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos dėl Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos
pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę). Pardavėjas elektroniniu paštu per 14 dienų
informuoja Pirkėją apie tai, ar jo grąžinta prekė atitiko aukščiau išvardintas sąlygas.
5. Pardavėjas, gavęs Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytą Pirkėjo pareiškimą, privalo
nedelsdamas patvirtinti patvariojoje laikmenoje Pirkėjui, kad gavo jo Pirkimo pardavimo sutarties
atsisakymą. Pareiga įrodyti, kad laikėsi reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.
6. Pirkimo pardavimo sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų: kai sudaroma Pirkimo
pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna
užsakytą prekę arba: jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės
pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna
paskutinę prekę; jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią
Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.
7. Pareiga įrodyti, kad laikėsi teisės aktų reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.
8. Pirkėjui įgyvendinus 12.1. punkte nurodytą teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia šalių pareigos vykdyti
nuotolinę sutartį ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį ar sutartį ne

prekybos patalpose, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti.
9. Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo
pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo
apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas turi
naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas aiškiai
sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu Pirkėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.
10. Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina tik vieną ar kelias, bet ne visas pristatytas prekes, prekių pristatymo
išlaidos jam nėra grąžinamos, jei pristatymo suma nepriklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų
savybių. Tais atvejais, kai pristatymo suma priklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų savybių,
pirkėjui grąžinama ta pristatymo mokesčio dalis, kuria padidėjo pristatymo mokestis lyginant su ta, kurią
Pirkėjas būtų turėjęs sumokėti neužsisakęs grąžinamos(ų) prekės(ių).
11. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai
pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.
12. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol
Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau. Apie
tai, kad Pardavėjas gavo grąžinamas prekes, Pirkėjas yra informuojamas elektroniniu laišku.
13. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo
Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui arba kitam jo įgaliotam asmeniui. Pirkėjui
įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.
14. Jeigu sudarant sutartį ne prekybos patalpose prekė buvo pristatyta į Pirkėjo gyvenamąją vietą sutarties
sudarymo metu, Pirkėjui atsisakius sutarties, Pardavėjas turi atsiimti prekę savo lėšomis, kai dėl prekės
pobūdžio ji negali būti įprastai grąžinta paštu.
15. Pirkėjas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui,
savybėms ir veikimui nustatyti. Pirkėjas neatsako už prekės vertės sumažėjimą, jeigu Pardavėjas
nepateikė Pirkėjui informacijos apie teisę atsisakyti sutarties pagal Civilinio kodekso 6.2287 straipsnio 1
dalies 7 punktą.
13. ATSAKOMYBĖ
1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia
registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės parduotuvės sistema.
3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės
parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės
parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors
tokia galimybė Pirkėjui buvo suteikta.

5. Pardavėjas nėra atsakingas už Internetinėje parduotuvėje esančių nuorodų į kitų įmonių, įstaigų,
organizacijų ar asmenų tinklapius, už juose esančią informaciją ar vykdomą veiklą. Pardavėjas aukščiau
nurodytų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms bei asmenims
neatstovauja.
6. Pirkimo pardavimo sutarties neįvykdymo ar netinkamo sutarties vykdymo atveju kaltoji šalis atlygina kitai
šaliai tiesioginius nuostolius, t.y., jos turėtas išlaidas dėl kaltosios šalies veiksmų.
14. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta
rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams.
Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 96 valandos.
2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Pirkimo pardavimo taisykles,
atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus
Internetinės parduotuvės sistemoje prisiregistravęs Pirkėjas informuojamas prisijungimo metu. Pirkėjas
perkantis prekes elektroninėje parduotuvėje sutinka su pakeistomis, pataisytomis, papildytomis Pirkimo
padavimo taisyklėmis. Pirkėjo sutikimas išreiškiamas pateikiant užsakymą Pardavėjui. Galimybė įsigyti
prekes Internetinėje parduotuvėje sudaroma tik Pirkėjams, kurie sutinka su galiojančiomis Pirkimo
pardavimo taisyklėmis.
3. Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje, sprendžiami derybų keliu.
Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir detalesinternetu.lt perduotu atsakymu į Pirkėjo
rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl detalesinternetu.lt įsigytos prekės iš Pardavėjo Pirkėjas
(fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402
Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto
svetainėje https://www.vvtat.lt/(taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams
padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/